سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به اندازه ی همه ی سالهای نبودنت،

دلمان برای رای دادنت هم تنگ شده....

امام مهربانی ها.....

اماما باز هم دارد انتخابات می شود... از آن بالا با شهدا نگاهمان می کنی نه؟ راستی چه قدر بد که ستاد انتخابات نمی تواند صندوق های اخذ رای را به بهشت هم بیاورد و چه قدر بد که گزارشگر تلویزیون مثل همه ی ما جاده های منتهی بهشت را نمی شناسد، وگرنه با میکروفنش کنارتان می آمد تا با لحن امیدوار همیشگی تان مردم را تا پای صندوق ها همراهی کنید....

راستی... غمی نیست، تا سید علی هست،جاده های منتهی به بهشت را پای به پای قدم هایش طی می کنیم و عاقبت یک روز با صندوق های اخذ رای کنار هم خواهیم بود، به یاد همه ی روزهای غرور آفرین زندگی دنیایی مان.... انشاءالله...:)

 

پ.ن:"مردی از قم  مردم را به حق دعوت کند، افرادی پیرامون او گرد آیند که قلب هایشان همچون پاره های آهن استوار است. بادهای تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است."

بعدا نوشت: امام روح الله : ما مسلمانیم و می خواهیم زندگی کنیم . ما می خواهیم زندگی فقیرانه داشته باشیم ولی آزاد و مستقل باشیم. ما این پیشرفت و تمدنی که دستمان پیش اجانب دراز باشد را نمی خواهیم، ما تمدنی را می خواهیم که بر پایه شرافت و انسانیت استوار باشد و بر این پایه صلح را حفظ نماید. (صحیفه امام خمینی- جلد 15-صفحه 340)


+تاریخ سه شنبه 92/3/14ساعت 9:49 صبح نویسنده polly | نظر